Карта «Car Jump Arena» версия BETA 4 Version 1702 для BeamNG.drive (v0.8)
Имеет 11 локаций + дополнительные свободные рампы и препятствия для прыжков
— Фристайл-стадион: Сквозь горы и доберитесь через туннель, вы найдете огромный стадион с разными рампами для прыжков, петлями и т.п.
— Стадион Парк автомобилей: В передней части стадиона вы найдете две автостоянки с прямым выходом к трибунам для посетителей.
— Подключение туннеля: Новый туннель, соединяющий выход высокого Striker с Glass-Sphere-платформы. В том числе некоторые лестницы, чтобы разбить свой автомобиль со вкусом!
— Растительность: Наконец я начал создавать растительность вокруг рампы! Это не является окончательным и некоторые пятна могут выглядеть некрасиво из-за разрешения 2048×2048 карты. Это будет гораздо лучше в будущих версиях.
Благодарности:
— BeamNG official team: ground-textures and the vegetation (trees, grass, bushes)
— SplitDelay & my girlfriend Nicole: Garage designs
— MysteryManGER: everything else (meshes, textures)
— Beta-Testing (in alphabetical order): Blijo, BowlerHatJack, Dario555, Drivver, LucasBlueEyes
Укажите причину вашего дизлайка:
Если вы не аргументируете причину, а напишете неосмысленный текст — вы будете лишены возможности оценивать материалы.
Источник
Карты beamng drive рампа
— Обновлены модели грунта (асфальт, камень, гравий, песок)
— Переделано динамическое освещение и маршруты искусственного интеллекта.
Вы только что купили этот частный остров за 100 миллионов долларов с особняками, дрифт-треком, взлетно-посадочной полосой, внедорожными т.
Очень длинные петляющие шоссе, по которым вы можете ехать 300 км/ч почти все время.
Дороги с большим количеством реалистичных повор.
Можете легко тормозить, не разбивая свой автомобиль
Отображаются скорость и время на щитах
Международная гоночная трасса
Площадка для дрифта
Спидвей с рисунком
Глубокие грязевые ямы
Продвинуты.
Размер карты составляет 64 км2
С закрытой частью местности весь размер карты составляет около 530 км2
На этой карте можно ездить и ходить.
Карта небольшая, расчитана на круизинг, изучение и ралли.
Трек для дрифта
Трек для гонок
Грязный трек
Зона для прыжков
Русский провинциальный город, русская карта для BeamNG, которая обладает особенной атмосферой, атмосферой русского провинциального городк.
Я снова здесь с новой картой под названием «Горная карта».
(Я знаю, что это действительно простое имя, но я не мог найт.
Источник
Карты beamng drive рампа
Трасса для ралли-кросса в Северной Европе
Гоночный сценарий против 5 автомобилей ИИ
Грунтовые служебные дороги, кружащие во.
Западное побережье США с работающими уличными фонарями
— Добавлено больше огней (шоссе, городской район)
— Улучшены цвета н.
Эта высокоскоростная адреналиновая дрэг-специфическая карта является новейшей и самой большой, включающей 1 / 8th | 1 / 4mi 2-полосную вы.
Карта небольшого острова острова с внедорожными и раллийными трассами
Остров Рок, который после войны стал заповедником, поэтому здесь нет дорог, зданий или чего-либо искусственного, кроме старых японских бу.
12,4 мили и 4300 футов.
Добавлены всевозможные детали: ограждения, большие валуны и бревна вдоль дороги, размещение деревьев .
Высокоскоростная дрэг-специфическая карта
Добавлены рабочие тормозные огни и система синхронизации.
Добавлено динамическое .
Пользовательские текстуры
Assetto & BeamNG деревья
Рабочий ИИ
Уличные фонари
Курс по работе с аварийными автомобилями (EVOC) На данный момент обучение включает два курса (в будущем будет добавлено больше): курс точ.
Небольшой остров с различными видами дорог
Обновлены текстуры
Новые настройки неба
Источник
Beta Car Jump Arena BETA 4 Version 1702
Jump! Flip! Speeding! Crashing cars!
Car Jump Arena Beta 4, Version 1702
Welcome to the next Beta of my map «Car Jump Arena«!
If you are having some problems with this map. use the discussion thread instead of rating bad! 99% of the problems could be solved by clearing your games cache! So much stuff in the background has changed since «Beta 3». so you have to delete your cache for the map to work properly! If you still have any problems. use the discussion thread! I will help you!
1) Download the file
2) Put «car_jump_arena.zip» into your «Documents/BeamNG.drive/mods» folder and overwrite the existing file.
3) Go to your «Documents/BeamNG.drive/levels» folder and delete the whole «car_jump_arena» directory.
4) Go to your «Documents/BeamNG.drive/cache.0.8.x.x/levels» folder and delete the whole «car_jump_arena» directory.
5) Start the game and HAVE FUN!
— fixed a bug with the collision model of the podium. Thanks Blijo for reporting!
— fixed some (not all) problems regarding the object-smoothing.
— Added pillars to the «floating» pitlane
— Minor optical improvements to the pitlane and other objects.
— Added a new spawning point at the top of the bridge.
New content:
— Freestyle-Stadium: Inside the mountains and reachable through the tunnel you’ll find a huge stadium with different jumps, loops and similar stuff.
— Stadium Car Park: In front of the stadium you’ll find a two floored car park with a direct connection to the grandstands for the visitors.
— Connecting tunnel: A new tunnel connecting the exit of the High-Striker with the Glass-Sphere-Platform. Including some stairs to wreck your car with style!
— Vegetation: Finally I’ve started creating the vegetation around the ramp! It isn’t final and some spots may look ugly because of the 2048×2048 map resolution. This will be improved a lot in future releases.
Preview by bjplaysgames
Preview by Neilogical
Preview by Dodge Them All
Preview by Levy3Poop
Preview by LPN05
— BeamNG official team: ground-textures and the vegetation (trees, grass, bushes)
— SplitDelay & my girlfriend Nicole: Garage designs
— MysteryManGER: everything else (meshes, textures)
— Beta-Testing (in alphabetical order): Blijo, BowlerHatJack, Dario555, Drivver, LucasBlueEyes
— . do not remove meshes and/or textures for using it for your own projects without permission!
— . don’t upload this mod again!
Feel free to make screenshots and videos for YouTube!
Car Jump Arena Beta 3, Version 1612
Welcome to the third Beta of my map «Car Jump Arena«
First of all. delete your cache! (I MEAN IT!) So much stuff in the background has changed since «Beta 2». so you have to delete your cache for the map to work properly!
1) Download the file
2) Put «car_jump_arena.zip» into your «Documents/BeamNG.drive/mods» folder and overwrite the existing file.
3) Delete your cache! (REALLY!)
4) Start the game and HAVE FUN!
Whats new?:
Bugfixes:
— Finally fixed the «No Material» error at the houses roof if you are playing with «Low Texture»-settings!
— fixed some (not all) problems regarding the object-smooting.
Content improvement:
— Minor optical improvements at the ramp and other models.
New content:
— Pitlane: It’s not finished! Heavy work in progress! The first ten garages are designed by me, my girlfriend Nicole and SplitDelay (thanks for that!).
— High Striker: A new mini game! Accelerate all the way down. concentrate. no mistakes. hit the ramp at the right angle. and try to jump as high as you can!
— Glass Sphere: Have fun! Round and round it goes!
— Tunnel to the top: Lots of you asked for a possibility to go back up to the ramp once you’ve jumped. Here it is! A tunnel connecting the pitlane exit with the top of the ramp!
Preview by davidinark
Preview by Ninjakiwi 69
Video by WheelBump
2016 Car Olympics by Chernobyl Emp (Part 1)
2016 Car Olympics by Chernobyl Emp (Part 2)
Preview by Gid Skid
Video by KyroMax
Thanks a lot guys!
— BeamNG official team: ground-textures and the vegetation (trees, grass, bushes)
— SplitDelay & my girlfriend Nicole: Garage designs
— MysteryManGER: everything else (meshes, textures)
— . do not remove meshes and/or textures for using it for your own projects without permission!
— . don’t upload this mod again!
Feel free to make screenshots and videos for YouTube!
Car Jump Arena Beta 2, Version 1611
Welcome to the second Beta of my map «Car Jump Arena«!
First of all. if you are having problems with the framerate, try to turn off/reducing the «Dynamic Reflections«! It should help a lot! With my GeForce GTX980Ti I have +20 FPS with disabled «Dynamic Reflections«!
1) Download the file
2) Put «car_jump_arena.zip» into your «Documents/BeamNG.drive/mods» folder and overwrite the existing file.
3) Start the game and HAVE FUN!
If you are having problems getting the new version working, try to delete your cache!
Whats new?:
Framerate & Bugfix Update 1611 R2 (2016/11/23):
— For this version I used a different (and much better) way to export the meshes. Detail and collision meshes are includet in one single DAE-file, instead of using different DAEs for every detail and collision mesh. The framerate should be much better now!
— Fixed a bug, caused your car get stuck when you touch the stairs railing.
Bugfixes:
— Fixed a bug caused your car getting stucked if you hit the end of the gravel pit with flat tires.
— Working collision for the grandstand models. You can drive through the entrance without getting stuck.
— Fixed the «no material» error at the houses roof if you are playing with «Low Mesh»-setting.
— Stairs feels like real stairs now.
— Minor optical improvements at the ramp and other models.
— Added collision meshes to the ramp and the arena instead of using «visible mesh collision».
— Improved nearly all collision and LOD meshes for better FPS.
— Added «Occlusion Volumes». That means, that the map is hidden behind some certain objects, like the grandstands, tunnels, mountains. etc. That improves the FPS a lot!
— Added a construction site to the viewing platform. So you can jump over the railing.
— You can’t jump of the map through the tunnel.
— Rollover-Contest: At the bottom you’ll find this little mini game. 90 metres of acceleration after the lights went green. Hit the ramp. and try to flip your car as much as you can. The official jury will give points for distance, amount of rolls, style. and landing on four wheels.
— Tower-Diving: Another mini game you’ll find at the bottom to your left. A tower 70 metres above the ground. and a large pool!
— A bridge connecting the two platforms.
— A parking lot beside the ramp with connection to the viewing platform.
— A registration station. where you can subscribe for the «First Official Car Olympics 2016/2017»
— Closed tunnel system with caves and stuff to explore.
— Added traffic signs and roadmarks.
— Added a few ambient sounds.
— Added different spawning points.
Preview by Gid Skid
Preview by Levy3Poop
Previews by davidinark
Thanks for your videos and for beta-testing!
— BeamNG official team: ground-textures and the vegetation (trees, grass, bushes)
— MysteryManGER: everything else (meshes, textures)
— . do not remove meshes and/or textures for using it for your own projects without permission!
— . don’t upload this mod again!
Feel free to make screenshots and videos for YouTube!
Car Jump Arena Beta 1, Version 1609
Welcome to the First Beta of my map «Car Jump Arena«!
1) Download the file
2) Put «car_jump_arena.zip» into your «Documents/BeamNG.drive/mods» folder
3) Start the game and HAVE FUN!
Please notice that this map is very detailed! A good PC is recommended. When the map is finished, i’ll probably release a LOW-RES version.
— The grandstand-collision mesh isn’t finished. You can drive through some parts. and your car get stuck if you try to drive through the entrance.
— Avoid crashing into the STOP-signs. It is glitchy because of the small pole.
Screenshots:
Credits:
— BeamNG official team: ground-textures and the vegetation (trees, grass, bushes)
— MysteryManGER: everything else (meshes, textures)
Please.
— . do not remove meshes and/or textures for using it for your own projects without permission!
— . don’t upload this mod again!
Feel free to make screenshots and videos for YouTube!
Источник